zaterdag, maart 15, 2008

Nog een weekje...

... en dan mogen we Rowlf ophalen. Gisteravond waren we weer in Haaren. Deze keer om een puppy-informatieavond bij te wonen. Een hartstikke leuke, informatieve en leerzame avond, waar heel veel werd verteld door Anjo en Frans Brock (de fokkers) en door Hotsche Luik (kynologisch gedragstherapeut, maar ook de eigenaar van Ralph -de vader van de puppen- en toekomstig eigenaar van Cliff -één van de broertjes van Rowlf). Veel weetjes (en "o, ja" momenten) over wat er straks allemaal op ons afkomt als Rowlf er eenmaal is. Alle toekomstige puppen-baasjes waren er en aan het eind van de avond kwamen de puppen zelf er ook nog even bij. Er zijn dus weer heel veel foto's gemaakt.
De puppen stormen binnen... Kyan en Cliff, de broertjes van Rowlf. Veel interesse voor de speeltjes. Ook Rowlf onderzoekt het speelgoed. Natuurlijk ook veel knuffelmomenten... ...Dia met Rowlf... ...Hotsche met Cliff... ...Marco met Rowlf... Vader Ralph loopt voorbij... zoon Rowlf kijkt toe. Alle puppenbaasjes met hun eigen hondjes... en allemaal moeten ze nog een lange week wachten... De entingsboekjes liggen al klaar. Rowlf wordt al een echte beagle-vent.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Abbey.. wat heeft je baasje weer mooie foto's genomen van die bijeenkomst van toekomstige eigenaars en ook je nw broertje...
Mijn baasjes hebben nooit zo'n gezellige bijeenkomst met info gehad.. mijn fokster waar ik geboren ben.. fokt kleinschalig beagle-pups. Vooral mijn vrouwtje heeft zelf veel info opgezocht voor mij.. vroeger had zij een labrador retriever..dus beetje ervaring.. maar het was toch wel ff wennen voor mijn baasjes om weer zo'n kleintje in huis te hebben..
Hoop dat je zelf ook veel plezier zal hebben met Rowfl... samen spelen.. hier ben ik alleen.. al had mijn vrouwtje wel een binnenshuis konijntje gehad maar die was zo bang voor mij...die is er niet meer...erg ziek geworden ivm abces.. in laten slapen.. nu lekker veel aandacht voor mij...
Nog een paar nachten slapen dan is ie er dan...
Abbey en je baasjes heel veel plezier met die kleintje..
Hoor later wel je avontuurtjes he..

kwispeltje vann Krista.. wat ruik ik.. gekookte kipfilet voor mij... water loopt uit mn mond..

woef woef.... en ook van mijn vrouwtje Sylvia

Anoniem zei

Het filmpje op you tube.....Gewoon het einde, al die lieve pups en de fijne muziek erbij, heerlijk.....

Nu wordt het echt aftellen hé! Ik hoop dat al die andere pupjes net zo'n lieve baasjes krijgen als Rowlf, een heelijk mannetje ;-)

Groetjes, Els

Anoniem zei

Hoi Abbey..
ff aan je vertellen.. vanmorgen hoefde ik niet onder het mes, want ik ben vanmorgen loops geworden, dus afspraak uitgesteld.. en mijn vrouwtje heeft een ander wandelroute genomen.. mag niet niet naar mijn vaste wandelplekkie gaan.. daar veel loslopende honden.. vrouwtje zegt dat anders reuen achter mij na zullen lopen...dus moet ik nog lang wachten dan mag ik weer naar mijn vaste wandelplekkie komen..
Jij en je baasjes nog 3 nachtjes slapen dan is Rowfl er... een spannende dag voor jullie en Abbey wees wel lief voor die kleine pup...ie gaat zeker aan je lange oren knabbelen... :-)
Woef tot volgende keer...
Krista