zaterdag, augustus 11, 2007

Weg heg...

Vandaag zijn de eerste stappen gezet voor de grote veranderingen in de achtertuin. Eigenlijk hadden we voor vandaag een beagle strandwandeling in Noordwijk op de agenda staan, maar die moest maar even wijken. Ik ben begonnen met het verwijderen van de heg aan de achterzijde. Deze heg was de afgelopen jaren slecht onderhouden. Er zat veel dood hout in en hij was niet meer te redden. Weg ermee dus. Woensdag komt de stratenmaker om de tegels en bielzen uit de tuin te halen, dus voor die tijd moest de heg weg zijn. Ik heb alle takken op ongeveer 50cm boven de grond afgezaagd. Morgen komt Dave helpen om de stronken uit de grond te halen. Dat zal ook wel een zweterige klus worden. Inmiddels is het achter in de tuin een kale boel. Op de foto's zie je het effekt "voor de behandeling" en "na de behandeling". De komende week zal ik regelmatig foto's maken, zodat de veranderingen in de tuin goed te volgen zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat het met de heg gelukt is en wandelen doen we een andere keer wel Marco.

Ik voel mij de laatste tijd net zo uitgeblust als jouw heg dus dat kwam vanmorgen goed uit dat we niet opstap gingen.

Groetjes van ons. Ria.