maandag, juni 25, 2007

Twee egels in onze snackbar

Ja hoor...om 22:45u waren er weer twee. Toen ik wat kattenvoer neerlegde bleven ze heel dicht in de buurt, dus toch maar weer de camera gepakt. Toen ik weer buiten kwam zaten er twee egels te smikkelen. Een grote en een wat kleinere. Een mannetje en een vrouwtje? Ik weet het niet. Ik kon zonder problemen dichterbij komen, maar voordat ik een foto kon maken kroop de grote egel toch ineens snel weg. Hij zat achter een paar planten en maakte een luid snuivend geluid. Dan maar even wachten. Mijn geduld werd niet lang op de proef gesteld, want hij was al snel weer terug, gaf de kleinere egel een zet opzij en ging er naast zitten eten. Lekker samen snacken in de regen. Toen het wat harder begon te regenen zijn ze snel vertrokken...



Geen opmerkingen: