vrijdag, mei 02, 2008

Voorjaar in de tuin!

Eindelijk! Het is nu écht voorjaarsweer. Abbey & Rowlf waren vanochtend lekker samen in de tuin en ook Spot en Timon waagden zich even buiten. Gisteren zagen we dat er egelpoep bij de ingang van het egelhuis lag. Gisteravond daarom maar een schaaltje voer buiten gezet, dat vanochtend werd leeggegeten door merels en spreeuwen (!) Of er vannacht ook egeltjes uit het bakje hebben gesnoept weten we niet. Ik heb wel even heel voorzichtig in het egelhuis gekeken en ja hoor: het is weer bewoond!

Lekker op een kluifje kluiven... Abbey ligt op de achtergrond lekker te zonnen. Abbey & Rowlf... een mooi stel! Zo houden ze het wel eventjes uit. De tuin ligt er weer mooi bij.


1 opmerking:

Anoniem zei

Heerlijk hé! het doet echt deugd de zonnewarmte op je lijf te voelen!
Ook heerlijk hoe die twee van de tuin genieten, ik kijk steeds wel mijn ogen uit op Rowlf ik denk dat jullie daar een grote beagle gaan krijgen als hij volwassen is ;-)
Ik ben ook stiekem wel een beetje jaloers op jullie mooi tuin!
Groetjes, Els